سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

و اما قبل تر ها

1392/6/19 1:35
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان 

از اونجایی که من تنبلی کردم و دیر وبلاگت رو راه اندازی کردم می خوام اینجا گلچینی از عکس های قبلیت با یه کم توضیح بذارم تا شاید جبران بشه 

دوستت دارم مامانی قلب

 

  

اتاق سانیا جونم قبل از به دنیا اومدن 


اتاق سانیا جونم قبل از به دنیا اومدن

 

 

کمد لباسهات

 

اولین روز درخشیدن خورشید زندگی مامان و بابا

 

اولین روز درخشیدن خورشید زندگی مامان و بابا

 

دست و پاهای کوچولو و ناز نازی پرنسس من

 

 دست کوچولو

 

پا کوچولو

 

موش کوچولو من 

 

موش کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
12 مرداد 92 19:24
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir باتشکر