سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

کلمه هایی که بلد شدی بگی ...

1392/6/19 1:30
نویسنده : مامانی
120 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان 

سعی می کنم اگه حافظه ام یاری کنه به ترتیب کلمه هایی که گفتی رو برات بنویسم و همین طور کلمه هایی که بلدی رو

  

اولین کلمه ایی که گفتی هکن بود یعنی نکن نیشخند

  

بعد ماما و بابا .... بعد یه مدت زیادی دیگه بابا رو نگفتی و هر چی می گفتیم بگو بابا می گفتی مامان 

  

صداهای حیوانات زیادی رو هم بلدی .... اولین حیوانی که صداش رو یاد گرفتی کلاغ بود که می گه گار گار

 

 

صدای کلاغ ، گاو ، گوسفند ، سگ ، گنجشک ، میمون ، اسب رو هم بلدی که برات صدات رو ضبظ کردم که بعدا بتونی گوش کنی

 

تمام اعضای بدنت رو هم بلدی چشم ، ابرو ، لب ، زبان ، دندان، بینی ، گوش ، لپ ، مو ، دست ، انگشت ، آرنج ، پا ، ناخن ، دل و خال پا که تنها خالی هست که توی بدنت فعلا داری ... قربونش برم الهی

 

قبلا فقط هی می گفتی مامان مامان مامان ولی حالا دوبار می گی مامان مامان و بعدش اگه جواب ندم می گی مامایی یعنی مامانی ماچ

  

به بابا هم می گی بابا و اگه جواب نده می گی باباچی ماچ این از طرف باباچی

 

بن بن بن مقدماتی رو هم کامل بلدی .... بعضی ها رو خودت می گی ولی بقیه رو که هنوز نمی تونی بگی وقتی بهت می گم کو زودی می دی ... قربون دختر باهوشم برم

 

کلمه هایی که می گی : مو ، دست ، پا ، ابو (ابرو ) ، آب ، تاب ، توپ ، شیر ، می ، چشم ، گوش ، به به ، دادی ( دایی ) ، عمو ، عمه ( با وجود اینکه عمه نداری ) محمد و بقیه اش رو هم دوباره فکر می کنم و اضافه می کنم

 

 دوست دارم عزیزم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)