سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

دندان نیش

1392/10/12 1:08
نویسنده : مامانی
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی من 

بالاخره دوتا از دندانهای نیش سمت چپت در اومدن .... مبارک باشه عزیزم ... یه کم اذیت شدی ولی حالا دوتا مروارید جدید داری ... نیش بالا و پائین سمت چپ مبارک 

هر کلمه ایی هم که ما بگیم شما تکرار می کنی .... همش به من می گی پاشو پاشو ... بشین 

بعد من بهت 1 بار گفتم از دست تو ...حالا همش می گی دست تو نیشخندماچ 

امروز هم یه کوچولو برف اومد بعد از سالها و من تو زودی رفتیم توی حیاط و دستمون رو گرفیتم تا برف ها بیوفتن توی دستمون .. هوووررررررررررررراااااا

دوستت داریم خورشید مامان و بابایی ..بووووس ماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

masome
22 بهمن 92 17:09
سلام عزیزم.ماشا الله دختر گلی دارین.خدا واستون نگهش دارم.به وبلاگ پسمله منم سر بزنید خوشحال میشم...در ضمن من از بچه های نی نی سایت هستم یک جا دیدم دنبال کارهای نمدی بودین خوشحال میشم واستون کاری انجام بدم.واسه دیدن کارهام بیان به وبلاگ پسرم
مامانی
پاسخ
سلام دوست عزیزم .. ممنون از لطفت .. چشم حتما مزاحمت میشم