سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

سال نو مبارک دختر گلمون

1393/1/1 1:24
نویسنده : مامانی
943 بازدید
اشتراک گذاری

هورادختر خوشگل مامان و بابا....عزیزم دلمون ....سال نو مبارک نفسمونهورا

سال تحویل 1393:ساعت 20:27 بعدازظهر

عزیز مامان خیلی وقته که نتونستم وبلاگت رو به روز کنم و اون هم دلیلش گرفتاری های آخر سال و برنامه ها من برای از شیر گرفتن شما بود

عزیز من دیگه بزرگ شده و خانم شده و الان 3 روزه که دیگه می می نخورده ... الهی بمیرم براتناراحت

ولی حالا دیگه بزرگ شدی و همه چی می گی و همه مفاهیم رو می رسونی .. جمله بندی هات دقیق و درسته

دندونات کامل شدن و من نتونستم برای این دندونهای آخر رو بهت تبریک بگم عزیزم ....ببخش ... اما حالا می گم که کامل شدن مرواریدهات رو تبریک می گم عزیزمماچ

کلی شعر بلدی ...یه توپ دارم .... خرگوش من ... دو دست دارم ... ما گلیم ما سنبلیم .... عمو زنجیر باف

از اونجایی که خیلی وقت بود برات دنبال کارگاه مادر و کودک بودم بلاخره پیدا کردم و 1 ماه با هم کلاس می رفتیم و به قول خودت مدرسه رو خیلی دوست داشتی ... چندتا دوست هم تو این کلاس ها داشتی ولی عزیزمامان تو انجام کارهای کلاست خیلی دقیق عمل می کردی و خاله کلی کیف می کرد و مامان دوستات بهت می گفتن خانم زرنگ کلاس ..توی این کلاسها کلی کاهاری گروهی یاد گرفتی و کلی شعر و بازی های جدید و یه عالمه کاردستی های خوشگل درست کردیقلبماچ

امسال هم اصفهان حسابی برف اومد و شما کلی برف دیدی و برف بازی کردی و توی برفها عکس گرفتی

مهارتت برای انجام پازل ها کامل شده و تمام پازل ها رو به راحتی انجام میدی ....

راستی هر وقت هم که می خوام لباسات رو دربیارم یا بپوشونم همش می گی خودم خودم و بیشتر لباسهات رو خودت بلدی بپوشی و دربیاری

راستی 20 اسفند هم تولد آریا عزیزم بود و با هم رفتیم تولد و چون یه کم شلوغ بود اولش شما ناراحت بودی ولی بعدش کم کم شروع کردی به بازی و رقصیدن و کلی بهت خوش گذشت ...

و خلاصه اینکه فقط 3 روز دیگه مونده به تولدت و 2 ساله شدنت عزیزم ... حالا دیگه بزرگ شدی و داری خانم می شیماچ

مامان هم قول می ده زود به زود وبلاگت رو به روز کنه .. قول قول قول

حالا هم برات یه سری از عکس هات رو می ذارم عزیز دلم

دوستت داریم خوشگلمون ....بووووووووووووووووووس

 

تولد پسر دایی آریا

 

تولد آریا


 

این هم اصفهان برفی 

 

اصفهان برفی

 

و سانیا در برف 

سانیا در برف

 

سانیا در برف

 

سانیا

 

اینم هنر عکاسی مامانی در نور آفتاب خونه 

سانیا

 

و اما این عکس ها که حتما می پرسید اینا چیه ؟؟؟!!! ...اینا خلاقیت سانیا خانمه که رفته کش موهاش رو نخ کش کزده و یه سرش رو گذاشته تو گوشش و یه سرش رو هم به موهاش وصل کرده و وامده میگه : مامان قشنگه نیشخند

خلاقیتخلاقیت

 

سانیا در لباس گوزنی 

لباس جدیدلباس جدید

 

و این هم دختر خوشگل من که داره برای خونه تکونی کمک مامانش می کنه نیشخند

کمک

 

سانیا با کفشای مامانی 

کفش مامان

 

ژست جدید سانیا برای عکس گرفتن

ژست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه و عارفه
1 فروردین 93 1:23
سال نو مبارک آرزوجون ایشالله سال پر خیرو برکتی برای خودت و خونواده و دختر کوچولوت باشه خوب من الان نشستم اینجا عکسای این پرنسس زیبا رو ببینم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم دلم ... ممنون از لطفت ...همین طور برای شما و خانواده محترمتان و دخترهای گلتون
مهری
10 مرداد 93 4:04
سلام چه دختر کوچولوی نازی خدا حفظش کنه عزیزم میشه بپرسم این لباس بافت زرد را از کجا گرفتین؟خیلی نازه